پرچم ساحلی چیست، چه کاربردی دارد و انواع آن کدام است؟

محمد جواد دهقانی
15 آذر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پرچم ساحلی بازرگانی حدیث

پرچم ساحلی چیست؟

پرچم ساحلی از نوین‌ترین و جذاب‌ترین تولیدات و خدمات مجموعه بازرگانی حدیث است. این نوع پرچم یک نوع پرچم نمادین برای اهداف مختلف است که در هر زمینه ای می‌تواند مورد استفاده واقع گردد. همچنین این مدل از پرچم انواع گوناگونی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، در رده المان خارج از محیط به حساب می‌آید. این بدین معناست که این پرچم و انواع مختلف آن می‌توانند تک رو باشد و در محیط‌‌های باز کاربرد دارند.

انواع پرچم ساحلی

انواع پرچم ساحلی از طریق چاپ دیجیتالی تولید و عرضه می‌شوند و نمی‌توان از آنها قیمت پایین را انتظار داشت. هر چند چاپ دیجیتال پرچم ساحلی در مقابل چاپ سیلک معمولی، کیفیت به نسبت بالاتر و قابل توجهی را ارائه می‌سازد. همچنین قیمت تمام شده برای تهیه یک پرچم ساحلی در کنار کیفیت بالای چاپ دیجیتال، بستگی به میزان ابعاد و سایز آن نیز دارد.

کاربرد پرچم ساحلی

کاربرد استند پرچمی ساحلی در زمینه‌های مختلف می‌باشد اما به طور کلی بیش‌تر در زمینه تبلیغات و معرفی فعالیتی که در یک مکان صورت می‌پذیرد مورد استفاده واقع می‌گردد.
به طور کلی نیز همان‌طور که گفته شد، پرچم‌ها نمادی بر هویت و یا اصالت یک برند و فعالیت هستند که می‌توانند آن را تبلیغ و معرفی کنند.

ابعاد و سایز پرچم ساحلی

همان گونه که در بخش معرفی انواع پرچم ساحلی مشاهده کردیم، بدلیل دارا بودن انواع مختلف از این نوع پرچم، ابعاد آنها نیز در هر گونه می‌تواند متفاوت باشد. اما رایج ترین ابعاد که بیش‌ترین استفاده را نیز داراست، پرچم با ارتفاع 2.5 متر (۲۷۰*۶۰ سانتی متر) و یا پرچم با ارتفاع 3 متر (70*270 سانتی متر)  است.

روش نصب پرچم ساحلی

نصب پرچم نیز دارای اصول می‌باشد تا بازدهی خوبی نیز به ارمغان آید. پرچم ساحلی باید در موقعیتی نصب گردد تا بیش‌ترین توجه مخاطب را به خود جلب کند. توجه به ایستایی پرچم نیز بسیار مهم است به طوری که باید ایستایی صاف و ۹۰ درجه آن رعایت شود. بند پرچم‌ها باید تا اندازه مناسب کشیده شود تا پارچه آن صاف و بدون موج سرجایش قرار بگیرد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.